ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO , KTÓREGO WARTOŚĆ JEST RÓWNA LUB PRZEKRACZA KWOTĘ 130 000 ZŁ
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 2, ust. 1, pkt1 USTAWY z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie.
Zadanie: „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie”
I. Zamawiający:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie;
Sumin 38
83-200 Starogard Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego Suminie, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański w ilości szacunkowej 17000 litrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość: zmniejszenia/zwiększenia ilości dostawy oleju stosownie do potrzeb.
Wykonawca dostarczy olej opałowy lekki autocysterną do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie w godz. 7:00 - 13:00. Autocysterna musi być wyposażona w urządzenie dystrybucyjne – instalację pomiarową do paliw płynnych oraz posiadać aktualne na dzień dostawy świadectwo legalizacji / certyfikacji urządzeń dystrybucyjnych w autocysternie. Zamawiający dysponuje zbiornikami na olej opałowy o łącznej pojemności 8000 litrów (8 zbiorników o pojemności 1000 litrów każdy). Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
Jednostkowe dostawy oleju odbywać się będą w ilości szacunkowej około 4000 litrów.
Wykonawca zrealizuje jednostkową dostawę w terminie 2 (dwóch) dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania do godz. 13:00 zamówienia nadanego telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego, przy założeniu, że zamówienie zostało złożone w dniu roboczym.
Do każdej jednostkowej dostawy Wykonawca dołączy aktualny atest jakościowy producenta paliwa lub poświadczoną przez niego kopię atestu dotyczącą dostarczonej partii paliwa oraz dokument o obowiązujących aktualnie cenach hurtowych oleju opałowego, dostępnych na stronie internetowej producenta.
Do dostaw oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych stosuje się wymagania jakościowe określone w normie PN-C 96024 : 2011. (L1).
Dostawy do Zamawiającego będą rozliczane i fakturowane w ilościach mierzonych w temperaturze rzeczywistej - ilość oleju określona na fakturze musi być zgodna ze wskazaniem licznika urządzenia napełniającego zamontowanego przy autocysternie.
Rodzaj zamówienia – dostawa.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 09.13.51.00-5 olej opałowy.
III. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania: od dnia 03.03.2025r. do dnia 19.12.2025r.
IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca musi wykazać, że jest uprawniony do obrotu paliwami ciekłymi i posiada wymaganą przez prawo koncesję na obrót paliwami ciekłymi (OPC), wydaną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. Z 2024r., poz. 266, z późn. zm.),
2) Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył : oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu i koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Dla uznania, że Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu,
3. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu,
4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
przedłożonych dokumentów lub oświadczeń na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1) „OFERTA” – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
3 2) Koncesja na obrót paliwami ciekłymi.
4 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
4) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty, o których mowa pkt. 3 i 5 mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną
(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
VI. Sposób porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców.
VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
- Grzegorz Pstrong – tel. 58 56 21078; tel. kom. 795-434-385
VIII. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. Sposób przygotowania oferty.
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
3. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń lub dokumentów przez pełnomocnika, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4. Wszelkie poprawki (zmiany) dokonane w treści oferty powinny być parafowane przez osoby wskazane w pkt 2 albo 3. Brak parafy powoduje uznanie poprawki za nieistniejącą.
5. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane na otwarciu ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
6. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i być kompletna.
7. W przypadku, gdy jakikolwiek składnik wzoru oferty nie dotyczy Wykonawcy należy wpisać „nie dotyczy”.
8. Załączona do oferty kopia wymaganego dokumentu musi być opatrzona klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela /uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy.
9. Zaleca się ponumerowanie stron oferty wraz z załącznikami, oraz połączenie w sposób trwały wszystkich kart oferty i załączników.
10. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
X. Miejsce i termin składania ofert.
1) w siedzibie Zamawiającego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie, Sumin 38, w pokoju nr 101 (sekretariat), parter.
2) przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański.
3) Przesłać drogą elektroniczną na adres: sekretariat@pspsumin.pl
XI. Sposób złożenia oferty.
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański.
Oferta na: „Zakup i dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie”.
XII. Otwarcie i ocena ofert.
XIII. Opis sposobu obliczenia ceny.
XIV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Lp.
|
Kryteria brane pod uwagę przy ocenie oferty |
Znaczenie |
1 |
Cena oferty brutto |
100% |
a. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyskała największą ilość punktów.
b. Ilość punktów obliczona według poniższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom
cena oferty najtańszej
ilość punktów za cenę oferty = --------------------------------- x 100 max 100 pkt.
cena oferty punktowanej
XV. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania.
1) Wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsce zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
Wykaz załączników do Zapytania ofertowego:
Grzegorz Pstrong
Dyrektor Szkoły
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie