Rozeznanie cenowe - archiwum

Zapytanie ofertowe na wywóz odpadów komunalnych stałych

ZAPYTANIE OFERTOWE

Niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotówkach równowartości 30 000 euro                                                                                        w Publicznej Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie stanowiącego załącznik                                                                                                                  do Zarządzenia nr 161/2019 Dyrektora PSP w Suminie z dnia 29.11.2019r.

 

Zamawiający:

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie

Sumin 38

83-200 Starogard Gdański

tel./fax: (58) 5621078,

strona internetowa: www.pspsumin.pl

adres e-mail: pspsumin@wp.pl

NIP: 592-20-30-472 , REGON: 190958885

  

Zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 Rozdział 1. Opis przedmiotu zamówienia

 1.    Usługa polegająca na wywozie odpadów komunalnych stałych zbieranych w sposób selektywny z pojemników usytuowanych przy nieruchomości Zamawiającego Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański położonej  na terenie gminy Starogard Gdański. Usługa będzie odbywać się według zamieszczonych poniżej szczegółowych harmonogramów wywozu odpadów komunalnych  i  segregowanych.

  1. Wykonawca będzie zobowiązany wyposażyć nieruchomość, wymienioną poniżej, w pojemniki oznaczone znakami firmowymi na stałe odpady komunalne o pojemności 120l,  240l i 1100l (Zamawiający  nie dopuszcza worków na odpady).
  2. Szczegółowe informacje dotyczące wywozu odpadów komunalnych stałych zbieranych w sposób selektywny z PSP w Suminie:

1)   Lokalizacja: Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański

2)   Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r.

3)   Pojemność pojemników i ich ilość:

a)        WZ 120P – 1 sztuka

b)        WZ 120SZ – 1 sztuka

c)        WZ 1100 MIT – 1 sztuka

d)        WZ 1100R – 1 sztuka

4)   Częstotliwość wywozu:

a)        Pojemniki WZ-120P, WZ-120SZ,  –  raz na dwa miesiące

b)        Pojemniki WZ-1100 MIT, WZ-1100R – raz w miesiącu

  1. 2. 

3.1. 

  Rozdział 2. Termin i miejsce realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia ustala się na okres od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020r. Miejsce realizacji zamówienia – Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie.

Rozdział 3. Warunki udziału w postępowaniu

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz dysponują określonymi poniżej zdolnościami technicznymi i zawodowymi  tj. :

1)      Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9c w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,  który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,

2)      Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydane przez właściwego starostę, o którym mowa w art. 41 lub w art. 233 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub posiadają wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ww. ustawy;

3)      Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia

  1. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca wraz z formularzem ofertowym przedłoży:

1)        Oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9c w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

2)        Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zezwolenia na transport odpadów komunalnych wydane przez właściwego starostę, o którym mowa w art. 41 lub w art. 233 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub posiadaniu wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ww. ustawy;

3)        Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  z postępowania

4)        W przypadku wątpliwości co do spełniania przez Wykonawcę wskazanych powyżej wymagań na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające ich spełnianie.

 Rozdział 4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie  dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie jednego kryterium oceny ofert: cenę brutto oferty.

 Rozdział 5. Termin, miejsce i sposób składania ofert przez Wykonawców, termin otwarcia kopert

  1. Oferty (wypełniony Formularz  oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania oraz wszystkie oświadczenia i dokumenty – pozostałe załączniki, o których mowa            w Rozdziale 3  należy przesłać do dnia 13.12.2019r. do godz. 10:00 na adres e-mail: pspsumin@wp.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie; sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:00.
  2. Oferty składane na adres e-mail należy w tytule oznaczyć: Oferta na wywóz odpadów stałych z PSP w Suminie. Oferty składane w siedzibie Zamawiającego należy umieścić    w zamkniętej kopercie oznaczonej: Oferta na wywóz odpadów stałych z PSP  w Suminie. Nie otwierać do dnia 13.12.2019 r. godz. 10:00.
  3. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w Publicznej Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie, Sumin 38 – sekretariat, w dniu 13 grudnia 2019 roku godzina 12.00. Po otwarciu ofert zostaną odczytane do wiadomości Wykonawców, którzy zechcą przybyć - ich nazwy, adresy, cena.

 Rozdział 6. Inne istotne informacje dotyczące postępowania

 1.      Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie  zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, w szczególności, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższać kwotę, jaką została przeznaczona na sfinansowanie niniejszego zamówienia.

  1. Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy wynikającymi z przepisów prawa, z danych ujawnionych we właściwym rejestrze albo przez osobę/y osiadającą/e stosowne pełnomocnictwo. Oferty niespełniające powyższego wymogu zostaną odrzucone.
  2. O wynikach przeprowadzonego Zapytania ofertowego (dane Wykonawców, oferowane ceny) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie  poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej na stronie internetowej.
  3. Oferty składane przez wykonawców są jawne i podlegają udostępnieniu na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  4. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa wg wzoru Wykonawcy.
  5. Należności za wykonanie usługi będą regulowane z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy podane na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  6. Faktura VAT za realizację przedmiotu zamówienia musi zawierać następujące dane:

1)   Nabywca: Gmina Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański    NIP 592-20-79-828

2)   Odbiorca:  Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański

 Rozdział 7. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami ze wskazaniem osoby upoważnionej do kontaktowania się w sprawie zapytania

 1.    Zamawiający ustala następujący sposób komunikowania się z Wykonawcą:

1)   pisemnie na adres Zamawiającego tj.:  Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański z dopiskiem  Sekretariat

2)   drogą elektroniczną na adres: pspsumin@wp.pl lub faksem na numer: 58 / 5621078

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami co do treści Zapytania ofertowego oraz jego załączników. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić Wykonawcy odpowiedzi, jednak tylko na pytania, które wpłyną do Zamawiającego w terminie nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
  2. Jeżeli pytania wpłyną do Zamawiającego po terminie, o którym mowa w pkt 2, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić je bez odpowiedzi.
  3. Osobą upoważnioną do kontaktowania się w sprawie niniejszego zapytania jest Pani Barbara Rozwadowska, pspsumin@wp.pl tel. 585621078 lub 795434385.

 Rozdział 8. Załączniki do zapytania ofertowego

  1. Załącznik nr 1 – oferta
  2. Załącznik nr 2 – oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru działalności regulowanej
  3. Załącznik nr 3 – oświadczenie o posiadaniu aktualnego zezwolenia na transport odpadów komunalnych
  4. Załącznik nr 4 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  z postępowania

Barbara Rozwadowska

Sumin, 03.12.2019r.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03-12-2019
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Barbara Rozwadowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2019 10:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: pspsumin@wp.pl
Ilość wyświetleń: 1303
03 grudnia 2019 10:54 (pspsumin@wp.pl) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 grudnia 2019 10:52 (pspsumin@wp.pl) - Dodanie załącznika [zal_nr_4_wykluczenie.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 grudnia 2019 10:51 (pspsumin@wp.pl) - Dodanie załącznika [zal_nr_3_transport.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)